Skip to content
  • Websites
  • Diensten

    Design en branding

    • Drukwerk
    • Foto en video
    • Huisstijl
    • Kleding
    • Logo
    • Rebranding
    • Drukwerk
    • Foto en video
    • Huisstijl
    • Kleding
    • Logo
    • Rebranding

    Web

    • Websites
    • Webshop
    • Webservices
    • Werken-bij website
    • Webapplicatie
    • API-koppelingen
    • Websites
    • Webshop
    • Webservices
    • Werken-bij website
    • Webapplicatie
    • API-koppelingen

    Marketing

    • SEO
    • SEA
    • Content marketing
    • Leadgeneratie
    • Conversie optimalisatie
    • Social media marketing
    • E-mailmarketing
    • SEO
    • SEA
    • Content marketing
    • Leadgeneratie
    • Conversie optimalisatie
    • Social media marketing
    • E-mailmarketing

    Alles over design en branding >>

    Alles over web >>

    Alles over marketing >>

  • Portfolio
  • Over ons
Kom in contact

WerkKampioen

Website

Meer sollicitaties met een moderne website

Om te laten zien wat de kracht van Delucro is hebben wij een demo website voor een uitzendbureau gemaakt. Met WerkKampioen willen wij graag laten zien dat onze mogelijkheden eindeloos zijn.

Voor ons zelf hebben we hier bij bedacht; wat zou een uitzendbureau nu graag naar voren willen laten komen op zijn website? Een vraag waar wij antwoord vonden na veel verschillende ontwerpen, onderzoeken en gesprekken. Uiteindelijk is ervoor gekozen om ons vooral te focussen op de basis van een uitzendbureau: Werven, vacatures plaatsen, nieuwe klanten verwelkomen en een merk en bedrijf uitstralen.

Daarna was het belangrijkste om natuurlijk vacatures te delen. Hoe doen uitzendbureaus dit?

Zorgen dat je een vacature kan plaatsen vanuit je software, bijvoorbeeld backofficepakket of via een Application Tracking Software (ATS), én je website stond centraal.

Het is mogelijk om de vacatures op de vacaturepagina te delen via een mooi dashboard via de backend van je website. Verder is het ook mogelijk om een vacature te delen via je softwarepakket voor je backoffice als deze een API-koppeling mogelijk maakt.

Het is mogelijk om de vacatures op de vacaturepagina te delen via een mooi dashboard via de backend van je website. Verder is het ook mogelijk om een vacature te delen via je softwarepakket voor je backoffice als deze een API-koppeling mogelijk maakt. Sterker nog, de reacties op een vacature worden ook teruggeschoten naar de software. Dit geldt natuurlijk ook voor een ATS.

Als wij kijken naar een website hanteren wij het STDC-model. Hier kijken wij naar hoe iemand op een website komt en rondkijkt op een website. 

Het STDC-model staat voor See, Think, Do en Care. Alle stappen die een websitebezoeker neemt in het maken van een beslissing.

Vacaturepagina van WerkKampioen

Het STDC-model. Nee écht geen ziekte...

Allereerst natuurlijk, waarom is dit model zo interessant? Laten we voorop stellen, iemand op jouw website heeft altijd een reden om daar op te zijn. Dat is iets dat zeker is. Echter weet je niet in welke stap van de funnel hij zit. 

Hier kan je op inspelen. Weten wij bijvoorbeeld dat iemand op je website is omdat hij graag meer informatie wilt over bijvoorbeeld een vacature die toevallig via Google Jobs naar voren komt, dan zit hij misschien al in de Think fase.

De fases uitgelegd

De eerste fase – See. In deze fase is iemand zich aan het oriënteren. Nog niet bewust van je service, of dienst, noch van je merk of onderneming. Het belangrijkste hier is zorgen dat je in ‘the picture’ komt. Uitstraling, goede en neutrale informatie is erg belangrijk hiervoor. 

De volgende fase – Think. In de Think fase is iemand zich bewust van je service of wat je aanbiedt, echter is hij nu aan het vergelijken. Bijvoorbeeld voor een uitzendbureau voor wie de beste werkgever kan zijn, of de betere vacature kan hebben. Informeren en uitstraling is key. De drempel verlagen is ook belangrijk. Een hard conversie zou bijvoorbeeld een sollicitatie zijn, een soft conversie een vacature alert, dus e-mailadres ontvangen. Dit is erg belangrijk in de Think fase. Een hulp hierbij is ook bijvoorbeeld de zoekhulp naar een vacature.

De Do fase staat echt in het teken van actie nemen. Iemand wilt solliciteren, die opdrachtgever wilt bij jou nieuwe kandidaten halen, enzovoort. Het belangrijkste is dit zo makkelijk mogelijk maken. Zo simpel als direct solliciteren.

Nu is het binden van belang. De Care fase is in dit geval niet geheel belangrijk op de website van WerkKampioen, maar laten zien wat je Care-programma is kan wel bijdragen in de Think en Do fase. 

Wij presenteren graag nog meer van WerkKampioen, ben jij de volgende?

Met vriendelijke groet,
Thijmen van Dijk

Tijd om te pieken!

Klaar om naar de volgende stap te gaan?

Onze diensten
Kom in contact
delucro - logo groot kleur

Binnendelta 12

1261WZ, Blaricum

088 16 06 000

info@delucro.nl

Menu

  • Diensten
  • Portfolio
  • Over ons
  • Contact

Diensten

  • Design en branding
  • Website
  • Marketing

Blogs

  • Onderhouden is behouden… maar hoe?
  • Hoe veilig is jouw website?
  • De invloed van social media op jouw bedrijf

Nieuwsbrief

Kom alles te weten

Instagram Linkedin Envelope Phone-alt

Design en branding

  • Huisstijl
  • Logo
  • Rebranding
  • Foto en video
  • Drukwerk
  • Kleding

Web

  • Website
  • Webshop
  • Webapplicatie
  • Werken-bij website
  • Web services
  • API-koppelingen

Marketing

  • Zoekmachine optimalisatie
  • Zoekmachine adverteren
  • Sociale media marketing
  • Content marketing
  • E-mailmarketing
  • Leadgeneratie
  • Conversie optimalisatie

Delucro © 2022

  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiesverklaring
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiesverklaring
  • Disclaimer

Made by Delucro with