Samen het kerst sfeertje creëren op de webshop van ChristmasWinkel
ChristmasWinkel is dé webshop als het gaat om kerst en oud & nieuw-artikelen. Naast dat zij opzoek waren naar een feestelijke website, zochten zij ook experts op het gebied van branding en marketing.
Allereerst hebben wij samen met hen een strategisch plan geschreven. Hieruit kwam al snel naar voren dat het, logischerwijs natuurlijk, het vooral een seizoen webshop is. Aangezien de eigenaren meerdere webshops al in omloop hebben is dat dan ook een veilige keuze.
Het doel is voornamelijk kwalitatief hoge artikelen te verkopen. Uiteenlopend van foute kersttruien tot sterretjes. Door het wijde assortiment met maar liefst 500+ artikelen lag de moeilijkheidsgraad om deze zo goed mogelijk in te richten.
Door deze samen met de eigenaren te categoriseren konden we deze onderbrengen onder twintig categorieën. Daarbij, aangezien het natuurlijk om een nulmeting gaat, is er een top vijf gemaakt waar op gepromoot gaat worden.
Het eindresultaat van ChristmasWinkel is er één waar wij trots op zijn.
Wij zien graag deze duurzame relatie nog verder ontwikkelen.